چگونه برای درمان اختلال در بینایی و کراتینین 345 در نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان اختلال در بینایی و کراتینین 345 در نفروپاتی دیابتی

در دهه های اخیر، بروز نفروپاتی دیابتی در حال افزایش است. به عنوان اختلال پیشرفت می کند، تعدادی از علائم، بیشتر احتمال دارد. اینجا ما در مورد چگونه برای درمان از دست دادن بینایی و کراتینین 345 در نفروپاتی دیابتی صحبت کنید.

کلیه به عنوان "تصفیه خون" در بدن ما عمل می کنند، و آنها مسئول برای از بین بردن زباله، سموم، مایعات اضافی و غیره می باشد. با این حال، تحت تاثیر دیابت در دراز مدت، کلیه ها می تواند به طور معمول کار می کنند. به عنوان یک نتیجه، زباله بیشتر و بیشتر در بدن انباشته شده، و آن را کراتینین 345 رخ می دهد، که شامل حداقل 50٪ از عملکرد کلیه از دست داده شده است. با توجه به کاهش این دیدگاه، این نشانه ای از نفروپاتی دیابتی است.

درمان غربی

در طب غربی، برای درمان از دست دادن بینایی و کراتینین 345 می توان آن را به عنوان نتیجه گرفت: آماده سازی برای تزریق انسولین و یا به سطوح بالا پایین تر از قند خون، داروهای ضد فشار خون بالا را کاهش می دهد قرص فشار خون بالا را کاهش می دهد سطح بالای کراتینین و به همین ترتیب.

با این حال، آنها چشم پوشی از گام مهم - روش تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. حتی اگر فشار خون شما و سطح قند خون می تواند به خوبی کنترل می شود، دلیل اصلی این است که هنوز هم وجود دارد. بنابراین، روش های موثر درمان است که در بازگرداندن آسیب کلیوی و بهبود عملکرد کلیه ضروری و مورد نیاز با هدف، در غیر این صورت، دیالیز می تواند یک ضرورت در آینده ای نزدیک است.

درمان مشخصه ما

اجازه دهید ما به اطلاعات اولیه در مورد ویژگی های درمان ما را تشکیل می - میکرو چینی پزشکی Osmotherapy است بر اساس TCM روز شده، اما در خارج. بهبود گردش خون، مسدود کردن پاسخ التهابی، مبارزه با انعقاد، و همچنین مواد مغذی تامین برای بیماران کلیوی، عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یافته است. سپس، کراتینین 345 را می توان کاهش و کاهش دید بهبود یافته است.

پس از تجزیه و تحلیل بالا، ما معتقدیم که به شما مقدار زیادی در مورد نحوه درمان کم بینایی و کراتینین 345 در نفروپاتی دیابتی آموخته اند، هر گونه شک، لطفا با پزشکان آنلاین ما و یا ایمیل Asya.yue@mail.ru. موفق باشید!





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: